ما از کوکی ها برای اطمینان از بهترین عملکرد و تجربه کاربری در وب سایت خود استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از سایت ما، با استفاده ما از کوکی ها مطابق با سیاست حفظ حریم خصوصی ما موافقت می کنید. بیشتر بدانید

مدارس بین المللی در ترکیه

مدارس بین المللی در ترکیه

ترکیه بی شماری از افراد خارجی را از سراسر جهان برای مقاصد مختلف مانند کار، اقامت، مهاجرت و غیره ملاقات می کند. اغلب آنها با خانواده های خود می آیند، آموزش و پرورش موضوع مهمی است. انتخاب های زیادی برای افرادی که ترجیح می دهند در مدتی محدود یا همیشه در ترکیه زندگی کنند، وجود دارد. سیستم آموزشی ترکیه یک سبک مدرن در حال تغییر و نیمه معتبر ارائه می دهد. اگر شما بخواهید فرزندان خود را برای تحصیل در سطح جهانی در مدرسه ای بگذارید، زمانی که تصمیم بگیرید که تحصیلات خود را در یک کشور دیگر ادامه دهید، ترکیه طیف وسیعی از گزینه ها را به عنوان مدارس بین المللی ارائه می دهد. مدارس بین المللی در ترکیه یک آموزش عالی، چند فرهنگی، دو زبانه با اعتبار مجوز از موسسات آمریکایی و اروپایی ارائه می دهند. برنامه درسی آنها از مدارس ترکیه متفاوت است، اما برخی از آنها نیز از وزارت آموزش و پرورش ترکیه تأیید اعتبار می کنند. در مجموع، قبل از اینکه شما به اینجا بیایید، مفید است که اطلاعات در مورد مدارس بین المللی ترکیه را داشته باشید.

استاندارد بالای آموزش و پرورش بین المللی

مدارس بین المللی یک محیط چند فرهنگی با دانش آموزان کشورهای مختلف فراهم می کند. دانش آموزان ترکی نیز وجود دارند، اما تعداد کمی دارند. برنامه های درسی و زبان اولیه تحصیلی بسته به مدرسه تغییر می کند، اما بیشتر آن زبان انگلیسی است. آنها در جهان معتبر هستند و دسترسی آسان به مدارس کشور های دیگر را فراهم می کنند. برنامه درسی، زبان و سایر شرایط آنها از یک سو به همراه هزینه های تحصیل آنها تغییر می کند. بنابراین، بهتر است یک لیست ایجاد کنید و به طور مستقیم برای اطلاعات دقیقتر با آنها تماس بگیرید. اکثر آنها در شهرهای بزرگ مانند استانبول، آنکارا، ازمیر، آنتالیا، و غیره قرار دارند. همه آنها دارای اعتبار نامه هایی از موسسات شناخته شده جهان مانند ان ای آ اس سی (انجمن های مدارس و کالج های نیوانگلند) و ای سی آی اس (شورای اروپا مدرسه های بین المللی )

در اینجا چند مثال برای کمک به شروع تحقیقات شما وجود دارد:

آنتالیا

1. دانشکده بین المللی کالج آنتالیا (آی سی سی ا): این برنامه های پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه را با زبان انگلیسی به عنوان زبان اصلی آموزش و پرورش و ترکی ارائه می دهد. این دانشجویان بین 3 تا 14 ساله را می پذیرد.

2. کالج تد آنتالیا: این برنامه ها مهد کودک، برنامه های ابتدایی و دبیرستان را با زبان های تربیتی ترکی، انگلیسی و آلمانی ارائه می دهد. این سازمان دارای عضویت در موسسات بین المللی مانند ایبو، سیس، اسیس و محیط زیست است.

3. آنتالیا ایستک مدارس: آموزش در زبان های ترکی، انگلیسی و آلمانی.که اکثر معلمان انگلیسی آن بومی هستند را ارائه می دهدد.

ازمیر

1. میف مدرسه بین المللی: برنامه ها برای سالهای ابتدایی و متوسطه آموزش و پرورش با زبان انگلیسی به عنوان زبان اصلی آموزش را ارائه می دهد.و برای آماده سازی دانش آموزان برای امتحانات بین المللی دانشگاه کمبریج ارائه میدهد.

2. مدرسه خصوصی ازمیر آمریکایی (آ سی ا): این اولین مدرسه ترکی که توسط اسیس و کشورهای مستقل معتبره و دیپلم آی بی را ارائه میدهد.

استانبول

1. مدرسه بین المللی بریتانیا (بی سی): این برنامه های پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه را با زبان انگلیسی به عنوان زبان اصلی آموزش و پرورش ارائه می دهد. این برنامه ها عبارتند از: برنامه درسی ملی انگلیسی اصلاح شده، آی جی سی اس ای و یک برنامه بین المللی مدرک کارشناسی.

2. مدرسه بین المللی استانبول: برنامه پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه ارائه می شود. این مدرک تحصیلی از وزارت آموزش و پرورش ترکیه، کمبریج به عنوان مدرسه بین المللی کمبریج و عضو انجمن مدرسه بین المللی است.

3. دبیرستان اوسکودار آمریکایی: این برنامه درسی مبتنی بر آمریکایی با زبان انگلیسی به عنوان زبان اصلی آموزش و پرورش است. این یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین مدارس در ترکیه است.

4. مدرسه پیر لوتي: برنامه درسی مستقل با زبان فرانسوی به عنوان زبان اصلی آموزش و پرورش است. این برنامه دیپلم مدرک لیسانس فرانسه را می دهد.

5. اوسترریچیسچس سانکت جورج -کالج (دبیرستان اتریشی سنت جورج /خیابان کاراکوی . جورج: در قرن نوزدهم، که توسط مأموریت های اروپایی یا آمریکایی در ترکیه تاسیس شده است. زبان اصلی آموزش آلمانی است.

آنکارا

1. کالج آزمایشگاهی و بین المللی بلیکل (بلیس): کودکان بین 4 تا 19 ساله برای مدرسه خصوصی قبول میکنند. این برنامه آی بی دیپلما دارد.

2. گروه مطالعه سفارت بریتانیا: که توسط سفارت بریتانیا در آنکارا تأسیس شده است، بیشتر ساکنان بریتانیایی بین 3 تا 11 ساله را پذیرفته است. این برنامه درسی ملی انگلیسی را با زبان انگلیسی به عنوان زبان اصلی آموزش ارائه می دهد.

3. جورج سی مارشال مدرسه: این است که در پایگاه نظامی ترکیه دربالگات، که قبلا متعلق به ارتش ایالات متحده است، قرار دارد. شهروندان ایالات متحده و کارکنان سفارت برای ثبت نام اولویت دارند. این کودکان 5-18 ساله را می پذیرد. این نظام آموزشی آمریکا را با زبان انگلیسی به عنوان زبان اصلی آموزش و پرورش مطرح می کند.

4. مدارس توفیک فیکرت خصوصی: این یک مدرسه فرانسوی است که دانشجویان بین 6-18 ساله را پذیرفته است. زبان اصلی آموزش فرانسه است.

5. ند کالج آنکارا: تد پایه ای است که دارای مدارس در بسیاری از استان های ترکیه است. این یکی از قدیمی ترین و معتبرترین مدارس کشور است. این دانشجویان بین 6 تا 18 ساله را با معاینه پذیرفته و زبان اصلی آموزش انگلیسی است.

06 ژانویه 2024
بهترین مکان برای اقامت در آنتالیا
بهترین مکان برای اقامت در آنتالیا آنتالیا، واقع در ریویرا خیره کننده ترکیه، یک مقصد توریستی محبوب است که به دلیل سواحل زیبا، خرابه های باستانی و زندگی شبانه پر جنب و جوش شناخته شده است. ادامه مطلب
19 ژانویه 2024
زندگی در آنتالیا
زندگی در آنتالیا آنتالیا، واقع در Riviera خیره کننده ترکیه، شهری است که ترکیبی بی نظیر از تاریخ، زیبایی طبیعی و امکانات مدرن ارائه می دهد. ادامه مطلب
11 جولای 2023
در مواقع اضطراری با کجا تماس بگیریم؟
در مواقع اضطراری با کجا تماس بگیریم؟ خدمات اضطراری برای تماس گیرندگان خارجی قابل دسترسی است، حتی اگر اپراتور تلفن همراه شما با شبکه‌های تلفن همراه ترکیه همکاری نمی‌کند، به راحتی با شماره‌های اضطرای می‌توانید تماس داشته باشید. بیشتر این شماره‌ها به زبان‌های مختلف پاسخگو هستند بنابراین درصورت عدم تسلط به زبان ترکی، مشکلی نخواهید داشت.  ادامه مطلب
03 ژانویه 2024
بهترین مکان ها برای زندگی در ترکیه
بهترین مکان ها برای زندگی در ترکیه جذابیت برترین مقاصد زندگی ترکیه را کاوش کنید. از استعداد جهانی استانبول گرفته تا آرامش ساحلی آنتالیا، بهترین مکان ها را پیدا کنید. ادامه مطلب